به گزارش فارس ، تهيه طرح برند ملي گردشگري از طرحهاي مطالعاتي و تحقيقات بازار گردشگري خارجي است كه در دستور معاونت گردشگري كشور براي سال 88 قرار گرفته است.
همچنين بررسي طرح شناسايي و اولويتبندي كشورهاي بازار هدف گردشگري جمهوري اسلامي ايران از ديگر طرحهاي معاونت گردشگري به منظور توسعه گردشگري خارجي است.
دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري براي سال 88 تهيه طرح بازاريابي استراتژيك گردشگري و همچنين طرح بررسي علائق و سلائق گردشگري خارجي را نيز در دستور كار خود قرار داده است.
همچنين از طرح بررسي اثربخشي شركت در نمايشگاههاي بينالمللي گردشگري و نظرسنجي گردشگران خارجي شركتكننده در نمايشگاههاي گردشگري ميتوان به عنوان برنامه ديگر معاونت گردشگري در حوزه بازاريابي و تبليغات نام برد.
اين طرحها از سوي پژوهشكده گردشگري و با همكاري دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري انجام ميشود.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر