۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

اروميه از نبود هتل استاندارد رنج مي‌برد

ستاندار آذربايجان‌غربي:
اروميه از نبود هتل استاندارد رنج مي‌برد
استاندار آذربايجان‌غربي گفت: اروميه از نبود هتل درجه يک و استاندارد رنج مي‌برد.

به گزارش ايسنا، دکتر رحيم قرباني، در بازديد از عمليات اجرايي هتل 5 ستاره "آنا"، افزود: با توجه به ضروري بودن وجود هتل‌هايي با درجات بالا در استان براي جذب گردشگران داخلي و خارجي، متاسفانه اروميه از نبود هتل به تعداد کافي و در درجه‌هاي بالا رنج مي‌برد.

وي ادامه داد: نياز به احداث هتل در استان بيشتر از احداث کارخانجات احساس مي‌شود و با استفاده از امکانات و مهندسان داخلي مي‌توان گام‌هاي خوبي در توسعه صنعت هتل‌سازي در استان برداشت.

وي، پيشرفت چشمگير صنعت گردشگري استان در چند سال اخير را نقطه عطفي براي توسعه گردشگري استان عنوان کرد.

دکتر قرباني، احداث هتل را از مهمترين ابزارهاي توسعه گردشگري هر منطقه عنوان کرد و گفت: براي توسعه صنعت گردشگري در استان و پيشرفت استان از اين لحاظ، با توجه به وجود پتانسيل‌هاي گردشگري موجود در آذربايجان‌غربي، امسال بودجه گردشگري 12 برابر افزايش داده شده است.

وي بر لزوم ايجاد يک ديد ملي در مديران، مهندسان، کارفرمايان و ديگر مسئولان تاکيد کرد و گفت: با ايجاد يک اتحاد کامل و هماهنگي در بين مديران، امكان پيشرفت در اين صنعت افزايش مي‌يابد.

قرباني بر اصلاح بعضي فرهنگ‌ها در بين مردم و مسئولان تاکيد کرد و گفت: با از بين بردن ريشه‌هاي يک فرهنگ اشتباه در جامعه و اصلاح کامل برخي فرهنگ‌هاي نادرست، در تمامي صنعت‌ها پيشرفت چشمگيري خواهيم داشت.

استاندار آذربايجان‌غربي، فردگرايي را مشکل اصلي يک جامعه دانست و گفت: متاسفانه جامعه امروزي در بخش تعاون و انجام کارهاي گروهي ضعيف بوده، با جايگزين شدن مشارکت و هماهنگي در انجام کارها به‌جاي فردگرايي، بسياري از مشکلات از بين مي‌رود و نيازها برطرف مي‌شود.

وي در پايان خواستار مشخص شدن سهم بودجه عمراني استان، سهم تسهيلات بانکي، سهم ارزي و زمين براي بهبود وضعيت گردشگري و عمراني استان شد।

http://www.jamejamonline.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر